Ledig stallplass hos Tromsdalen rideklubb!

I Krokenstallen har du som oppstallør er svært bra miljø for deg og hesten din. Det er flotte tur muligheter i fantastisk natur rett utenfor døren og utendørs ridebane på 25x55m. Vi har nylig oppgradert ridebunnen og kjøpt inn nytt hindermaterialet.

Stallen fremstår som ny og moderne med et godt inneklima for hestene spesielt. Vi har opplevd at hester med luftveisproblemer har blitt mye bedre av å vært oppstallet hos oss.

Stallen sto ferdig i 2007, den har 15 bokser, vaskespilt, forrom, salrom, isolat tørkerom, WC, to garderober og klubbrom med mulighetfor enkel matlaging. Den daglige driften av stallen er dugnadsbasert hvor er godt stall miljø, positivitet og samarbeid er viktig for oss.

Stallen har paddocker tilgjengelig. Vi kan også tilby et begrensert antall stallplasser med utslipp mot ekstra betaling.

Det er gode bussforbindelser rute 24-Krokensør (jadevegen) eller 20-Kroken (Krokelva) i fra sentrum, blandt annet med avganger direkte til UNN, UIT. Det er godt med parkeringsplasser og muligheter for lagring av hestehenger på området.

Alle faste oppstallører og brukere av stallen må være medlem i Tromsdalen Rideklubb.

Vi tilbyr både langtidleie og midlertidig leie hos oss, Ta gjerne kontakt dersom du har spørsmål, eller for en uforpliktende prat. Søknader sendes på E-post og bil bli behandlet forløpende av styret i klubben.

Ta en titt på vår hjemmeside!

Priser:

Stalleie: 1980,-pr mnd

Utslipp:500,-pr mnd

Midlertidig leie 2480,- pr mnd eller 100 ,- pr døgn for medlemmer, og 150 ,- pr mnd døgn for ikke medlemmer.

Depositum betales inn før du kommer med hesten din til stallen, dipositum 7500 kr.

Kiloprisen på høy varierer ut ifra innkjøpsprisen, men den har de siste årene ligget på ca 6,- -6,50,- pr kg

Retninglingjer for tildeling av stallplass:

Søkere må være over 18 år, er du under må du søke sammen med foresatte.

Referanser må foreligge.

I søknaden ønsker vi har du forteller litt om deg selv og hva du kan bidra med i stallen og stallmiljøet. Vi ønsker også at du forteller litt om hesten din!

VI HÅPER PÅ Å HØRER IFRA DEG! 😀