Velkommen!

Vi er en liten rideklubb, som drifter Krokenstallen, et stykke nord på fastlandet. Vi holder til i Tromsøysundveien 326, og vår nærmeste nabo er Tromsø Hundeklubb.

Vi er en dugnadsbasert stall, vi har ingen ansatte, og alt arbeidet med stallen har vi gjort selv.

Miljøet i Tromsdalen Rideklubb er vi svært stolte av!

Stallen vår:
Stallen har 15 bokser, vaskespilt, isolat, salrom, tørke rom for dekken, klubbrom med kjøkken, fôrrom, høyrom og 2 toaletter.
På klubbrommet har vi kjøleskap, komfyr, mikro og undervisningstavle.

Uteområde:
Vi har 7 paddocker som er fordelt på hestene som er på stallen, alt etter hvordan hestene oppfører seg sammen. Det er mange tur muligheter i omårdet rundt i kroken, lysløype, og mange gode tur stier.
Vi har også en ridebane som nylig har fått ny bunn, det er satt opp hinderskur, der vi har helt nytt hindermateriale og diverse annet som kan benyttes av oppstallørene.

Paddocker/bane og uteområdet vil bli brøytet når vinteren står for dør.